Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

joi, 6 ianuarie 2011

Buenos dias Buenos Aires

Ieri dimineata am ajuns in Buenos Aires dupa un zbor de 12 ore peste Atlantic. Mai stau si acum si ma mai gandesc din cand in cand ce curs a luat viata mea si ce fac eu acum si mi se pare cateodata ca nu sunt eu. Ok, destul cu efuziunile sentimentale.

Cand am iesit din aeroport ne-a lovit un aer umed si cald. Era destul de innorat si chiar a inceput sa ploua dupa vreo 20 de minute. Puteam sa merge in oras cu busul public sau cu o linie particulara. Niste oameni de bine ne-au sfatuit sa luam linia particulara daca nu vrem sa fim jefuiti. Fiindca nu vroiam sa fim jefuiti am luat-o. Dupa ce mi-am pus bagajul jos si ne-am luat locurile in bus, am coborit sa iau o apa. Nu stiu de ce, ma uit in jos dupa ce cobor din bus si vad o husa de mobil si un mobil. B-a-g-a-m-i-a-s, e al meu. Il iau repede si ma gandesc ca tengo suerte. I´m giving a hard time to my angel.

Plecam in sfarsit spre oras, exact la timp - am ajuns la bus de la cumpararea apei cu 5 secunde inainte sa se inchida usa. Era cam nasol sa raman in aeroport aiurea si imi dau seama ca viata mea cu mine e o aventura constanta. Intram pe o autostrada larga, unde vad si 2 Dacii vechi :D. Camioanele sunt diferite de Europa, dar nu chiar atat de rupte ca in Moldova. Intram in oras - blocuri de 12-14 etaje si de 4 etaje. Sunt subtirele si elegante - sunt totusi in patria tangoului. Nu pot sa pun Buenos Aires in nici o categorie, dar clar imi place. Este un melanj de cladiri si un melanj de oameni cum nu am mai vazut pana acum niciodata. Oameni de la cei mai albi pana la cei mai colorati, de la cei foarte inalti pana la cei foarte mici. Si toti traiesc impreuna si nu par sa se urasca. Exact cand ma gandeam la lumea minunata in care am pasit, vad o masina de politie - Comisaria, oprind un autobuz. 2 tineri foarte agitati coboara din masina impreuna cu 3 politisti si urca in bus. Coboara de acolo cu un metis caruia politistii ii pun catusele. Asistam in direct la prinderea unor hoti. Mai aduc inca 2 colorati din bus, iar eu ma holbez entuziasmat. Ii zic lui Vali sa faca niste poze, dar Vali este cam speriat. Hotii sunt pusi la perete si ii cauta peste tot. E bine ca politia isi face datoria, dar nu as vrea sa ma intalnesc cu baietii aia noaptea.

Am mancat o fripturica in centrul orasului, iar Vali un peste, ca e vegetarian. Celebra friptura argentiniana e buna, dar nu extraordinara, si un pic cam scumpa - 50 de pesos = 10 Euro. Restaurantul arata OK, nici prea scump nici prea ieftin. O sa cautam chestii mai ieftinele de acum incolo.

Cartierul in care stam noi este exact unde incepe zona dubioasa - cu baietasi in bermude si la bustul gol care freaca duda la colt de strada. I-am vazut acolo cand am plecat spre centru la 11 dimineata si tot acolo erau la 4 cand ne-am intors. In timpul zilei par OK. In timpul noptii, poate se gandesc cum crede si spera Vali ca gandesc - 'Hai sa ii lasam pe astia doi in pace ca poate ala mic stie Karate'. Desi eu nu prea cred ca gandesc asa.

De la 4 dupa-amiaza am bagat 16 ore de somnic pana azi dimineata la 8.

Va pup.

9 comentarii:

  1. Drum bun si multa bafta!!!
    Daca ai timp poate ne arati si niste poze :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravovos Candelos!!!!a....la multi ani de sf ionutz!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ar trebui sa iti cumperi un tricou cu "Stiu karate"... macar pentru self-esteem...
    Mult noroc...
    Ai in Canada cel putin un cititor fidel...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa traiesti domnu Danutz. Nu o sa imi iau tricou cu Stiu Karate, ca si asa am egoul prea mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Calatorie fara peripetii urate si cu invataminte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioane, iti trimit unu cu mine prin TNT "my big friend will kick your ass"

    RăspundețiȘtergere