Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

joi, 23 decembrie 2010

Ce urasc eu acum

Acum 2 minute mi-am dat seama ce urasc eu cel mai mult. Nu-i urasc pe tigani, sefi, partenerii de trafic, romanii din strainatate care nu vor sa mai vorbeasca romaneste ca sa nu dea alti romani de ei. Ii urasc pe barbatii care se considera cool si sunt scarbiti de aproape toate lucrurile din lumea astea. Am avut un exemplar din asta si in liceu. Discutam cu el o data si asta mi-a zis ca eu as putea fi foarte OK daca as fi mai blazat. El era un om blazat cu niste accese de entuziasm care oscilau intre dementa si pasiune si pe care si le privea el insusi cu condescendenta. Ramanea blazat si in entuziasm. Dar in liceu e vital pentru supravietuirea ta sa fii cool.

Care-i treaba cu Blazatul ? Pai, este misogin, face din bautul berii o religie, uraste hipstarii, injura inutil. Fute incredibil de mult, dovedind ca are dreptate sa fie misogin - el le zice proaste si ele vin buluc. In State li se zice Frat Boys. La noi varful de lance este piticigratis.com. Omul asta are cea mai trista existenta. E mai de plans decat un copil somalez cu SIDA. Ce ma uimeste cel mai tare este ca retardatii astia blazati fac rating. Fiindca la fiecare postare a lui are 200 de comentarii in cateva ore dupa ce scrie. Si mai e si impresia cretina pe care o raspandesc ca totul e gresit peste tot - fiindca le pute totul. Fazele prin care treci in relatia cu ei sunt urmatoarele: 

1. Admiratia - Bai, dar ce destept e omul asta! Ia uite ce spirit de observatie are el.
2. Confuzia - Stai un pic, ieri spuneai ca astia care beau sunt alcoolici, iar azi spui ca stiu sa se distreze. Pai nu te contrazici? O sa iti zica ca e vorba de masura la bautura. Maine o sa contrazica si argumentul asta.
3. Enervarea - Bai futu-te-n gura de carcotas nevrotic, du-te si fa-te critic literar si lasa-ma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu