Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

miercuri, 17 noiembrie 2010

Devuchka, idi suda

Intr-o frumoasa si nu foarte calduroasa zi de iunie, la mine in firma se hotaraste sa ni se ofere soare si litoral bulgaresc aproape gratis. In limbajul de cacat folosit curent de pulifricii si alienatii angajati in Romania si aiurea acest lucru se numeste teambuilding.  In fata unei asemenea generozitati iesite din comun am zis instinctiv pas. Am fost sunat imediat si persuadat sa merg - probabil se considera ca umorul suburban produs de mine va fi un ingredient esential al petrecerii. Cele ce urmeaza se constituie intr-o pledoarie a faptului ca instinctul, ratiunea si experienta te pot insela. Dar sa nu anticipam.

Pe drum, dupa doar 1 ora, cei 2 alcoolici ai firmei erau deja pulbere iar unul dintre ei incepuse sa injure pe toata lumea. Mai cu o snoava, mai cu o injuratura ajungem pe litoral. Piscina, masa de pranz, piscina iar, masa de seara, discutii, scl scl. Fiindca am venit sa ne distram, nu-i asa?, mergem si intr-un club bulgaresc unde bineinteles ca nu agatam nimic fiindca era balul de absolvire al unui liceu din Varna. Din 5 in 5 minute toti isi urlau clasele absolvite, asa ca am parasit clubul cu numeralele cardinale bulgaresti de la 1 la 12 invatate. Ajungem la hotel,  unde i-am intalnit pe cei 2 alcoolici suspect de treji. Ei dragii mosului, de aici incep chestiunile dubioase. Barul era invadat de o brigada de rusoaice tinere si zglobii. Colegii mei, speriati de femei, stateau pe uscat.

Deoarece caracterele puternice se arata in vremuri tulburi, ma indrept singur spre bar fara sa am un plan bine conturat. Prima rusoaica cu care interactionez se numeste Masha, este din St Petersburg si are 19 ani. Este o rusoaica blonda un pic atipica: nu bea mult si pare si cam frigida. Deoarece are doar 19 ani decid sa folosesc doar gama de glume medii, ca sa pot fi inteles. Dupa 15 minute imi da numarul de telefon si ma invita la ea acasa in St Petersburg. As fi preferat sa merg in camera ei de hotel, dar este abia 12 noaptea. Timp e. Masha mai este insotita de o rusoaica de 19 ani - Anita, frumoasa foc, cam timida si tacuta, dar care bea constant. O mentin si pe ea in discutie. Dupa cca 30 de min plec de langa ele si ma indrept cu bautura catre alcoolicii mei. Plecarea mea are 2 obiective: sa ma dau smecher fata de baieti si sa le arat rusoaicelor ca nu o sa stau pe capul lor toata seara. Dupa ce beau cu ei vreo 5 minute, astia, de nervi,  pleaca sa se imbete in alta parte. Bunch of wankers. Ma intorc la fete. Intre timp mai apare o rusoaica de 40 de ani cam beata - Vera - si un rus de vreo 35 de ani si mai beat. Incepem sa bem cu totii serios. Vera se arunca de gatul meu si de al rusului, iar pe mine incearca sa ma combine cu Masha.

Imi dau seama ca Masha e cam virgina si ca e pierdere de timp. Incepem sa ne facem poze si continuam sa bem. La un moment dat, rusul ne anunta public ca bunicul lui a luptat in al doilea razboi mondial si imi spune doar mie la ureche ca vrea sa o futa pe Anita - rusoaica frumoasa si tacuta care bea, asa ca I should keep away from her. Ii urez succes. Pe la 3 dimineata atmosfera incepe sa stagneze - Masha pleaca sa se culce, Anita iese afara sa ia aer. Eu ignor avertismentul armatei sovietice, merg dupa ea si dau si de un romanash cu o rusoaica. Incepem sa bem in 4 afara. Anita decide sa treaca pe Cola iar eu ma duc sa servesc fata. In drum sunt interceptat de rus, care era extrem de nervos. Ma intreaba daca bunicul meu a luptat in al II-lea razboi mondial si de partea cui. Eu, sictirit, ii zic ca a luptat de partea nemtilor. Rusul ia foc: "Bunicul tau a luptat contra bunicului meu!" si sare la scandal. Vera intervine si aplaneaza conflictul, il ia in brate si ma indeamna sa plec. De nervi, uit ca Anita vroia Cola si ii iau whiskey.
Ma intorc la Anita, ii dau paharul, dar Anita isi da seama ca nu e Cola. Se uita dojenitor la mine, gusta un pic, imi spune ca ea nu mai poate sa bea, dupa care il bea pe tot. 400 de ml de whiskey dintr-o inghititura!!!! A fost momentul in care mi-am dat seama ca am dat de cel mai pur filon feminin rusesc. Dupa vreo 5 minute romanul pleaca cu cealalta rusoaica, iar eu raman singur cu Anita. Decid sa atac frontal, cu arme conventionale - incep sa ii spun ca e foarte frumoasa. Ea imi reproseaza ca i-am spus aceleasi lucruri si Mashei si Verei. Eu ii spun ca in cazul ei chiar e adevarat. Aparentele fiind salvate, o sarut direct. Dupa vreo 10 minute de smotoceala, ma intreaba daca nu vreau sa facem baie. "Pai unde mai Anita?" "In piscina!" "O sa ne dea afara", ii zic eu. "Hai sa facem baie in mare", propun eu. Davai.

In 2 minute Anita se dezbraca si intra in mare. Ma dezbrac si intru si eu. Adica incerc, fiindca in momentul si care bag piciorul in apa, simt ca sunt electrocutat - apa are cam 12 grade. Anita inota fara probleme si tot tipa "Come and kiss me!", asa ca mai incerc o data, dar imi dau seama ca nu sunt nici rus si nici beat. Cu regret, decid sa o astept pe plaja.

Se plictiseste in sfarsit de inotat, asa ca revine pe plaja. Aici, momente dramatice. Nu prea vrea - "Ce impresie o sa ai tu despre mine? Another easy russian girl", ma intreaba ea. "Honey, it only gets better", ii raspund. Mda, nu prea pare ea convinsa. Dupa vreo 20 de minute de negocieri aprinse, are o inspiratie - tipa odata "Sex on the beach", ma arunca pe nisip, se arunca pe mine. A fost foarte bine.

Concluzii:

1. Cand e sa fie, e.
2. Mergeti la mare la bulgari. Nu ignorati rusoaicele. Dimpotriva.
3. Acest eveniment mi-a deschis apetitul pentru cultura rusa. Mai multe in episoadele ulterioare.
4. http://www.youtube.com/watch?v=VkGc8i78AE8

2 comentarii: