Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

marți, 11 ianuarie 2011

Ultima zi in Buenos Aires

Autogara de luam bilete este un amestec de bazar turcesc, romanesc si incas.



Interesant este ca vis-a-vis de to haloimasul asta se inalta hotel Sheraton, 5 stele:). America Latina, deh.

Dupa ce luam biletele pentru San Antonio de Areco - cu estancia de care v'am povestit ieri, ne punem problema ce sa facem cu ziua ramasa. Muzee nu prea avem chef sa vedem, pe tururi turistice nu vrem sa spargem bani. Vali, care tot citeste ghidul Argentinei, imi arata niste chestii interesante de vazut in Buenos Aires, perro yo tengo una inspiracion: ´Hai sa luam un autobuz, oricare, si sa mergem cu el.´ Vali nu vrea sa mearga cu orice autobuz, el vrea sa mearga in Palermo Viejo. Trecem usor peste confuzia lingvistica si, indrumati de un american care statea intr'un chiosc cu bicicleta, nu luam orice autobuz si autobuzul 152. O sa facem turul orasului cu un autobuz normal. Cost - 1 pessos. Bucuria noastra -  nepretuita.



Viata isi cere drepturile nestingherita de oamenii din jur.




La un moment dat, 2 fete frumoase urca in autobuz. Cum noi stam in spate, sper sa vina spre noi. Vin spre noi, asa ca le pregunta si se puede tomar una foto. Foarte incantata, pozeaza.




Imi cere aparatul sa vada cum a iesit si e nemultumita. Imi cere sa ii mai fac o poza.


Dupa ce ma verifica, da din cap multumita si se pune la locul ei. Ca niciodata, am un moment de blocaj si nu ma duc sa vorbesc cu ea. Vreo 5 statii ma tot gandesc ce sa ii zic, iar inspiratia imi vine doar cand se pregateste sa coboare si ii zic sa ne intalnim la statia urmatoare. Imi raspunde ca statia e lunga si ca nu bate atata drum pe jos. Shit. Urmatoarele 5 minute ma gandesc doar la ea.


Coboram din autobuz si incepem sa ne plimbam prin zona rezidentiala misto a orasului.

Chiar si aici sunt o gramada de grafitti.

Tot plimbandu'ne ajungem intr'un parc. Imi descopar calitatile paterne.



Insa parcul asta are altceva interesant - este Cismigiul Buenos Aires'ului.


Razboiul Malvinelor este mult mai prezent in viata de zi cu zi a Argentinei decat mi'am putut inchipui. Au trecut aproape 20 de ani, iar piata centrala a Buenos Aires'ului arata asa.


Ce ne'a surprins cel mai tare este ca astia au pus poza lui Mateo in reclamele pentru telefoane.

5 comentarii:

  1. Salutare mosh,
    faine poze si comentarii. Astept "Brasil".
    Adi Varzaru

    RăspundețiȘtergere
  2. Saluti Ionut,
    Cum nu am blog - ca toata lumea - ne conversam pe blogu' tau. Ma bucur ca ati ajuns si ca ne imparti din pozele facute - Buc e totul gri si in ceata.
    Toate bune,
    Lucian Pinta

    P.S. In seara asta nu am inspiratie, mai mult transpiratie, da' asta mi se trage de la Siemens:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Lucica. Aici dupa cum vezi e soare si frumos. Am primit SMS-ul tau, dar nu ti-am raspuns fiindca e scump rau. Lasa domne munca, ca se rezolva lucrurile singure mai bine:D.

    RăspundețiȘtergere