Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

vineri, 14 ianuarie 2011

Cordoba

Din ce am inteles de la ghidul nostru de la colegiul iezuit, Cordoba era un oras foarte important, capitala a unei parti importante a imperiului spaniol. Pe mine chiar m-a impresionat colegiul asta.


Din pacate Vali nu a mai facut poze coridoarelor, iar eu nu am aparat foto. Colegiul este intemeiat prin secolul 16, iar cand m-am plimbat pe coridoarele colegiului am fost foarte miscat. Chiar puteai sa auzi pasii invataceilor din vremurile alea. In fiecare promotie erau doar 60 de elevi, fiecare avea un mentor, iar in cazul in care elevul pica examenul, rusinea cadea si pe capul mentorului. Examenul dura 3 zile, cate 8 ore pe zi, iar intrebarile erau puse de toti absolventii, care se numeau doctori. Dupa ce luai examenul, erai egalul lor. Foarte bine si frumos organizat. Aveau doar 3 specializari - latina, teologie si inca  una pe care am uitat-o.


Ce vedeti voi mai sus am vazut abia in poza facuta de Vali, desi am fost si m-am uitat la statuie de aproape. Nu prea am mare atentie la detalii, even if they hit me in the face.

Fiindca e o tara trendy, si politistii trebuie sa fie trendy.


Am mai fost la un muzeu si am devenit fan Marcos Lopez. Mergeti pe net si uitati-va la ce a creat omul asta fiindca e chiar misto.



Si au mai fost si alte picturi care ne-au placut.

In rest am baut si ne-am distrat, dar am zis sa pun si niste momente culturale, ca sa nu se creeze impresia ca umblu doar dupa femei si bautura si distractie. Si mai ales sa nu incep sa imi creez mie impresia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu