Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

duminică, 14 noiembrie 2010

O stare de spleen

Englezii numesc starea in care nu ai chef de nimic stare de spleen. Deoarece sunt roman si spirit latin, la mine spleen-ul se manifesta ca o stare de draci subliminata. Ei bine, asta este ce simt eu acum. Nu are importanta cum am ajuns aici si incerc sa nici nu ma mai gandesc cum am capatat-o ca dispare subliminarea si ramane o stare de draci pura. Fiindca sunt o fire pozitiva, incerc sa ma gandesc ce sa fac: sa o tratez cu bere/femei sau sa subliminez in continuare. Adica as putea sa ies pe strada cu o teava metalica si sa devin un Brusli de cartier spargand capul tuturor elementelor daunatoare din cartier. M-am hotarat sa renunt la teava deoarece nu prea stiu sa ma bat - fizic, ca in gura sunt tare. Bere nu am, iar la femei prefer sa nu ma gandesc momentan ca imi accentuez starea de spleen.


Hm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu