Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

duminică, 14 noiembrie 2010

Inception

E vis? E realitate? Aceasta dilema cam de cacat face obiectul mai multor filozofii orientale si este aruncata in discutie cu o moaca semiinteligenta de semidoctii romani. Filmul Inception reuseste sa abordeze aceasta dilema intr-o maniera peste medie. Asa mi s-a parut mie la prima vizionare. La a doua deja am inceput sa am dubii daca este un film de calitate, asa ca am decis sa nu ma mai duc si a treia oara.

Intrebarea celor de la Radio Guerilla m-a lovit intr-o dimineata: Cum ne dam seama daca e vis sau daca e realitate?

Dupa mai multe raspunsuri insipide sau pur si simplu cretine, printre care si unul al meu, mi-a venit inspiratia. Asa ca ii sun inca o data si le zic:

Ma baieti, voi ati visat vreodata ca faceti laba? Ca eu am visat ca fut, ca am masini, prietena...dar ca fac laba niciodata. Asa ca, daca ai vreodata dubii daca esti in vis sau nu incerca sa dai o laba. Daca reusesti, inseamna ca inseamna ca e realitate. Daca nu, e cam naspa. Ca poate sa fie vis, dar poate sa fie o realitate in care esti impotent.

Toata ziua m-au sunat prieteni sa imi zica: Bai, dau o laba si vorbesc cu tine. Visez cumva?

Un comentariu: