Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

joi, 18 noiembrie 2010

Chisinau

Prin iulie am ajuns vreo 5 zile in Chisinau si in imprejurimi. Deoarece la plecare am stabilit sa nu povestim ce se va intampla acolo, iar dupa cele intamplate am fost rugat/amenintat de tovarasii de calatorie sa nu povestesc in detaliu ce s-a intamplat acolo, va pot spune doar franturi.

- Dinozaurul si prietenele ei s-au intersectat cu noi marti seara.
- "Vica, slushaite menya", s-a rostit miercuri pe seara.
- Dinozaurul a lovit peretele cu pumnul si picioarele dupa 2 ore de la replica de mai sus. Nu am fost martor ocular direct.
- Vica a batut-o pe Olea in bucatarie inainte sa vina Dinozaurul. Noi nu am intervenit sa le despartim.
- Daca esti moldoveanca din parinti polonezi si lucrezi in Franta 8 luni ca baby-sitter, urmatoarele 8 luni le vei lucra ca striperita.
- Am invatat ce trebuie sa urli daca esti soldat sovietic beat.
- In crama din Purcari un moldovean care lucra in Italia m-a facut maladoi fiindca se enervase foarte tare pe mine.

Dupa ce am plecat de acolo am primit mai multe sms-uri. 2 dintre ele sunt mai jos:
 "Huney info for open viza is difficalt need many in my cont or visa turism is expens sorry i very want bat.."
"Huney when you coming in Chisinev i want to speake whit you if posible make me passport roman end after for me not problem comme in europe.please doing for me info."

La anul am decis sa mergem la Odessa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu