Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

luni, 22 noiembrie 2010

Cum m-am apucat de fumat

Motto:
Basca-n cap,
Tigara-n gura,
Tractorist,
Ma doare-n %&$.



Am fost fascinat dintotdeauna de soferii de tir, de camioane, de dubite. Ma innebunea cum conduceau in maieu sau la bustul gol si ma innebunea prosopul pus pe scaun ca sa nu se imputa scaunul. Ei erau idolii mei, asa cum pentru altii erau Maradona sau Hagi. Dupa ce mi-am luat carnet, am iesit cu masina sa invat sa conduc. Dar parca nu eram ca Ei, ceva lipsea. Abia cand am ajuns pe centura Bucurestiului, intamplator, mi-am dat seama ca doar acolo pot deveni soferul din visele mele. Mi-am facut 2 cd-uri cu muzica lautareasca si manele vechi, mi-am cumparat un pachet de tigari - daca esti sofer si nu fumezi esti un tampit - mi-am dat jos camasa si plecam pe centura. Fiindca lucrez in vanzari, aveam si o explicatie - cautam clienti. Ce m-a uimit este ca am reusit sa si vand destul de mult tot plimbandu-ma pe centura asta. Lasam geamul jos, dadeam muzica tare, imi aprindeam tigara si ma bagam in cel mai mare blocaj pe care il reperam. Daca nu era blocaj nu era feeling. Si daca e blocaj ce faci?. Injuri, ce sa faci. Pe Basescu, pe Videanu, tara asta de tampiti care nu repara strazile astea odata si nu intelege ca fara infrastructura nu o sa ne dezvoltam niciodata. Si atunci am simtit eu intr-adevar ca sunt roman si sunt sofer si mi-am dat seama ca aceasta este definitia romanismului.

Mai nasol a fost cand am fumat prima tigara in masina, ca mi s-a facut rau si era sa intru in vreo 5 masini.
 

Un comentariu:

  1. Salut John,
    Lasa-le naibe de tigari ca nu fac bine nici sanatatii si nici buzunarului.

    Cat despre melodie, tin sa iti zis ca e super tare ...

    RăspundețiȘtergere