Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

luni, 21 februarie 2011

El Chalten

Cand am iesit din autobaza din El Chalten si am vazut orasul am avut un soc - am crezut ca sunt pe platouri de filmare pentru filme western. Stiu ca sunt fire sensibila si impresionabila, dar chiar si in cazul meu mi s-a parut exagerat ca dupa 5 minute sa merg ca John Wayne. Imi tineam mainile in solduri, mergeam pe mijlocul strazii si auzeam cum se inchid geamurile si ferestrele. ¿Tienes miedo, cabron? Este cel mai tanar oras din Argentina - fondat in 1985 pentru a securiza granita cu Chile si traieste doar din turism. Foarte tare.








Pozele sunt facute din centrul orasului, ca sa va dati seama de cum ma simteam eu. Era si o biserica micuta tot ca in westernuri iar locul unde am stat peste noapte arata fix ca cea mai de familie pensiune de familie pe care am vazut-o. Am vazut case de oameni care pareau mai pensiune ca pensiunea asta. Pentru mine treaba asta a fost misto, iar tanti de acolo a fost foarte de treaba. Eram inca obositi dupa traseul ala de 9 ore, dar nu e bine nici sa stai ca iti sta norocul, asa ca am bagat un traseu micut de 1 ora pana la un Mirador.


Asa arata o perspectiva a orasului.


Urmatoarele 2 zile am fost pe drum - celebra RN40. Am avut inspiratia sa luam un bus care se oprea noaptea intr-un oras si sa nu mergem 1400 km fara intrerupere. Planul initial era sa inchiriem o masina cu care sa facem RN40, dar 1200 de Euro pentru 6 zile mi s-a parut un pic exagerat - 800 de Euro era doar drop-off-ul. Traficul insa nu ar fi pus probleme majore.


Singurul lucru pe care mi-l amintesc din orasul ala a fost un afis.




¿Suerte!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu