Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

vineri, 25 februarie 2011

Aventura sportiva

Pucon, oras renumit pentru turismul de aventuri, pentru baile termale si pentru vulcanul care ii sacaie pe localnici. Pe unii nu doar ca ii sacaie, ii si omoara. Eu am dormit si am facut ce vedeti voi mai jos. Doar 2 chestii ar mai fi de adaugat:

- am sarit in apa la un moment dat de pe o stanca de la 4 metri - zicea Carlos, dar mie mi s-au parut muuuult mai multi,
- Carlos asta avea si simtul umorului, fiindca i-a pus la un moment dat pe cei doi chinezi sa stea in fata, in pozitia pe care o vedeti si voi, pentru stabilitatea barcii cica. Singurul loc unde barca a trebuit sa fie stabila a fost langa un post de fotografiere. Cealalta barca nu a avut nevoie de nici un fel de stabilitate, fiindca nu avea chinezi probabil.




















¡Suerte!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu