Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

luni, 18 iulie 2011

Shantaram

Cartea incepe puternic - un tip - australian, care a pierdut totul in viata, ajunge ilegal in India si se indragosteste imediat de Bombay. Isi face prieteni in toate cercurile sociale ilegale si duce o viata interesanta si cam periculoasa. Este un bad guy cu comportament etic si pe care il apuca filozofarea cand te astepti mai putin. De fapt asta e unul dintre minusurile - ca si el si toti cei pe care ii intalneste tot o dau in filozofii. Una dintre cele mai penibile chestii mi s-a parut scena cu mafiotii locali care se strangeau o data pe luna ca sa discute despre sensul vietii. Iar nivelul discutiilor este incintator - cam ce discutam eu si prietenii prin clasa a IX-a la o bere. De ce critic asa tare cartea asta? Fiindca incepe spectaculos, continua interesant, scriitura si engleza sunt de buna spre foarte buna calitate. Si dupa aia, buuff. Cam ca atunci cand ajungi cu una in pat si iti susura la ureche ca e pe ciclu si ca trebuie sa mai astepti  2 zile. Pai bai tampito, tu credeai ca imi ia 2 zile sa ma incalzesc? De ce nu mi-ai spus de prima data. Iar cu fata, daca ai rabdare 2 zile, macar esti satisfacut. Dar cu cartea asta am trecut peste prima dezamagire si iar a inceput sa fie interesant si tease my brain. Si dupa aia iar, buuf. Dupa 3 dezamagiri - am ajuns la pagina 600 - ne-am despartit definitiv. Puteai sa fii una dintre cele mai bune carti din anul asta, sa stii!!! 

Cartea a inregistrat un succes destul de mare si Warner Bross chiar a incercat sa faca un film cu Johnny Depp in rolul principal. Proiectul nu a reusit din diverse motive, dar eu cred ca toti au citit doar inceputul si s-au entuziasmat, la fel ca mine. Dar cand au inceput sa citeasca mai mult s-au dezumflat si s-au gandit ca mai bine pierd doar 2 mil USD cat au dat pentru drepturile de autor decat nu stiu cate milioane in vant ca sa faca filmul. Desi, la cati zevzeci sunt pe lume, putea sa aiba succes. Am vazut ca au tradus cartea si in romana, dar daca totusi va aventurati sa o cititi, incercati varianta in engleza. Sau mai bine cititi Orwell.

Bonus


Nu toate sunt morenas bai Cretule, dupa cum se vede.

2 comentarii: