Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

joi, 25 august 2011

Cum gandesc blondele

Era noaptea de 4 spre 5 ianuarie, fix inainte sa plec eu in expeditie. Imi faceam rucsacul - era si Mateo pe la mine sa imi dea niste consultanta si sa nu umplu rucsacul (inca nu devenise mochila) cu toale si chestii inutile. Si ma contacteaza o fata pe messenger ca sa ma intrebe ce fac. Eu, glumet si spiritual, ii raspund ca plec sa fac turul lumii. Ceea ce de fapt era real. In ultimele luni dadusem de multe ori replica asta iar reactiile au fost cele mai diverse - nu te cred, ce tare, de unde ai bani, esti nebun, etc. A fost singura care a raspuns cum se cuvine provocarii:

- Pleci sa faci turul lumii? Ce frumooos!!! Eu sunt acum in Sibiu. Nu treci si pe aici?

Un comentariu:

  1. Sibiu, fost capitala europeana trebuia sa treci si pe acolo pentru ca eu cred ca fata asta nu era chiar blonda, cel mult vopsita si avea si un motiv ascuns sa-i faci o vizita cu drum de seara "mancaceas".

    RăspundețiȘtergere