Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

luni, 20 iunie 2011

Assaltos

Am ajuns in João Pessoa si pe bus am vorbit cu o nemtoaica care munceste ca voluntara pe aici pe la orfelinate, spitale, etc. A fost jefuita - assaltos se zice aici si se executa toate cu arme de foc - chiar in João Pessoa, unde sunt eu acum si toti prietenii ei brazilieni au fost jefuiti macar o data in viata. O prietena de-a mea, carioca - persoana din Rio de Janeiro - fusese jefuita de 3 ori, si cand am batut-o pe umar ca sa o intreb ceva a sarit speriata. Inca mai era traumatizata. Eu mi-am pierdut acum o saptamana 3 reviste intr-un buggy, ieri seara alte 2 reviste intr-un taxi si azi dimineata mp3 player-ul in bus. Nu mai am nevoie de assaltos, ca ma jefuiesc eu singur.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu