Tovarasi, m-am mutat pe www.macrameu.ro!

Ar trebui sa fii directionat automat in cateva secunde. Daca nu, te rog apasa aici.

Ma ocup cu turul lumii - momentan prin America de Sud, iar dupa vedem. Probabil Asia.

marți, 19 iulie 2011

Cum e viata

Probleme de viata:

Sunt disperata! Aseara a venit prietenul meu la mine si ne-am uitat la un film. In timpul filmului el m-a strans in brate si eu am tras o basina si atunci am crezut ca intru in pamant de rusine. El s-a uitat foarte ciudat la mine si eu m-am uitat in alta parte. Dupaia l-am vazut punandu-si alarma la telefon peste 2 minute. Si cica l-a sunat maicasa sa se duca acasa ca are nevoie de el. La plecare nici nu ma pupat ca a zis ca se grabeste. Si ziua urmatoare nici nu ma mai sunat si nici nu a intrat pe mess.S-a suparat pe mine ca am tras partzu` crying(? Eu chiar nu am vrut. a fost un sentiment foarte jenant. Ajutativa cu un sfat crying!



Cel mai tare comentariu

a trecut relaţia la un alt nivel. acum îl poţi ţine de mână în timp ce se ca˙ă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu